Kockanje je jedna od najunosnijih industrija koju je svijet ikada vidio, a njihovim vlasnicima donose prihod oko 37 milijardi eura godišnje. Dok se prvi osnovani casino nije pojavio u 17. stoljeću u Veneciji u Italiji, kockanje se odvijalo u nekom drugom obliku. Šansa za dobitak je neraskidivo povezana s ljudskom prirodom.
Prvi oblici kockanja pronađeni su u drevnoj Kini gdje su ljudi igrali rudimentarne igre na sreću s pločicama, te su nedavno iskopane i kockice iz drevnih egipatskih ruševina. Ako pogledate grčku i rimsku poeziju, ona govori o ljudima koji se klade na sve stvari, od igara na sreću do životinja koje se međusobno bore. Kako krećemo kroz vrijeme, u 9. stoljeću, iako nije u potpunosti objašnjeno za što su se koristile, u Kini nalazimo prve igraće karte. Iako nimalo ne podsjećaju na karte kakve danas vidimo, upravo su ti kineski obrasci dali inspiraciju za karte s brojevima i slikama koje danas koristimo u toliko casino igara. Zapravo je Europa oblikovala stil kakav danas postoji, jer su se ovdje prvi put našle kockarnice.
Nakon što je kockanje stiglo u zapadni svijet, brzo se počelo razvijati kroz društvo, gdje je postajalo reguliranije i organiziranije. Tada su se počela pojavljivati
Nakon što je kockanje postalo svjetski poznata industrija, vlasnici su morali osmisliti način na koji bi se mehanizam igre mogao još više regulirati. Zbog toga je prvi stroj za kockanje izumio Charles Fey u San Franciscu 1976. godine, što je utrlo put prvim online casinima, koji su danas uobičajeni u cijelome svijetu.
Unatoč tome što online casina čine ogroman postotak ukupne dobiti koju donosi industrija igara, prave kockarnice i dalje su glavna atrakcija i iz godine u godinu privlače milijune klijenata. Kada se nalazite u kockarnici, postoji mnogo čimbenika koji doprinose općem zadovoljstvu. Na primjer, uređenje, ambijent i atmosfera. Tu se vidi prednost proizvoda za aromatizaciju prostora. Ambijent je utjecajan čimbenik kada je riječ o zadovoljstvu igrača, a bez ugodnog ambijenta mogli biste ih izgubiti, a isto tako i obratno može rezultirati dužim ostancima i na kraju većom zaradom. Naši mirisi mogu poboljšati produktivnost, fokus i želju za ostankom, a svi oni imaju eksponencijalne prednosti.